Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.04.2008 23:05 - Невинни детски очи
Автор: cherish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1078 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

          
           В момента правя нещо като проучване сред децата , които познавам на тема "Мама, татко и аз...в свободното време."Любопитно ми е как се развиват нещата , след като ние едно време тичахме на воля пред блока или по селата , но въпреки това не си спомням някой да се е оплакал , че му трябва повече време с родителите.Мои приятелки , които дечица -първи , втори клас, непрекъснато ми обясняват колко много са затрупани децата със задължения - най-вече учебни и аз съм шашардисана , че това се започва още от първи клас!А като се има впредвид , че и родителите са доста заети -както с работното си време, така и с къщните им задължения-ми стана много чудно- с какво и как се забавляват децата в днешно време ( е, то е ясно -с компютъра) и до каква степен са доволни от взаимодействието си с родителите.ЗАтова и си избрах такава тема за една от курсовите си работи.Ето така зададох на едни дечица от театрален кръжок, воден от моя приятелка , да нарисуват "Мама , татко и аз в свободното време"-или пък каквито членове от семейството си искат, само да е свързано със забавление.Днес отивам , за да водя час в тоя кръжок, защото приятелката ми е заета.Децата обаче бяха забравили за рисунките- естествено обременени от програмата си в училище (казаха ми ,че  не си спомнили- за уроците ли им тябвало , за какво ли...)Аз естествено им казах:"Не се притеснявайте, когато имате време!Но кажете ми сега -какво щяхте да нарисувате?

 Първо дете:(сладурана с червеникави светли коси)"Аз ще нарисувам мама , татко и аз на една поляна!"-казва тя с грейнали очи.
           -Ама какво правите там?
           -Ами....играем си !
           -Аааааа, значи често го правите?
      Красавицата леко се смущава:
           -О, не!...Защото мама и татко са разделени.
      Аз се смущавм повече , защото съм засегнала неудобна тема.Опитвам се весело да кажа:
           -Е, значи често излизате с мама...и си играете!
           -Ааа, не.Мама е в Испания.
           Тъжни детски очи.

      Как да продължа нататък с разговора относно другите деца, като всички ще си имат мама и татко?!Невинните детски очи ме потресоха.

      Без мама и тати...а животът тече!



Тагове:   очи,   невинни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - eva - Жестоката истина на днешното време! :(
28.04.2008 11:02
Децата са най-истински...нуждаещи се от любов и внимание,а не получават и частица от това! :(
Родителите би трябвало да се замислят - образът и същността - това са те за едно дете!!!Замислете се!!!
цитирай
2. анонимен - mDQopChvWhAPNdqONO
27.10.2012 22:23
mweeoc <a href="http://rqkmopfhqdfo.com/">rqkmopfhqdfo</a>, [url=http://hawnmngnxqgo.com/]hawnmngnxqgo[/url], [link=http://ledmconvhrla.com/]ledmconvhrla[/link], http://wmqjuculyoix.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cherish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269118
Постинги: 88
Коментари: 405
Гласове: 608
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930