Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2010 09:35 - Зачеване
Автор: cherish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1127 Коментари: 0 Гласове:
1



   Познавам един човек, чието зачеване (като индивид на тая планета)е било истинска катастрафа.Майката е била силно изтормозена от бащата - тиранин, незаинтерисован и живеещ в кръчмата човек. С детенце на ръце - еднагодишната сестричка Невена, тя е принудена да отиде и да направи аборт.Но пред лекарския кабинет силно се уплашва:
         " - Ами ако умра...Кой ...ще гледа детенцето ми!"

        ...

          Така се ражда моята приятелка Гергана.Тя всъщност е жена на брат ми , но аз често я наричам " сестра", защото много исках да имам сестра. Та значи , хе-хе, това е сестра ми , която е женена за  по - големия ми брат.

         Все си мисля , какво ли щеше да стане , ако не беше се родила!Светът щеше да изгуби едно от най-усмихнатите същества, които съм срещала. Брат ми нямаше да я срещне ... и нямаше да се роди едно от най-красивите деца , които съм виждала - Вероника (откраднаха ми името, много си го харесвам )
       Оставете това , ама този човек е уникално смешен.Който я види - започва да се киска, защото чувството за хумор, с което обгръща планетата, те кара да си й верен до гроб!
      Така е , каке, никога няма да ти се разсърдя, каквото и да правиш!Защото те обичам! Ти ми хвърляш енергия по скайпа ( живеем на противоположни точки от планетата Земя)
         и се чудя
                         какво щях да правя , ако не се беше родила!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cherish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269240
Постинги: 88
Коментари: 405
Гласове: 608
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930