Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2010 00:57 - Санди
Автор: cherish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 774 Коментари: 0 Гласове:
0



       "Това , което отличава Санди от всички останали са възгледите й:
          -Аз нямам много под формата на вещи или на американската мечта - сподели тя пред мен с иксрена усмивка.
         - Това не те ли притеснява?- попирах аз.
         -Понякога, когато видя някое момиченце на възрастта на дъщеря ми, облечено в хубави дрешки и с хубави играчки, или което се вози в хубава кола и живее в хубава къща, тогава се чувствам зле.Всеки иска децата му да бъдат добре-отвърна тя.
         - Не им ли завиждаш?
         - На какво да им завиждам?Не умираме от глад, облечени сме, и въобще- имаме най-важното в живота-обясни тя.
         -И кое е то?
         -Според мен , независимо колко неща можеш да си купиш, независимо колко пари имаш, в живота си можеш да задържиш само три неща - рече тя.
        - Какво значи да "задържиш"?
        - Искам да кажа , че тези неща никой не може дати ги отнеме!
        - и кои са те?- попитах.
        -Първо, преживяванията ти, второ -истинските  приятели; и трето:това , което отглеждаш вътре в себе си- отвърна тя без колебание.
        За Санди "преживявания" не означава нещо грандиозно.Те са тъй наречените обикновени моменти с дъщеря й- разходки в гората, дрямки под сянката на някое дърво, малко музика, топла вана или прясно изпечен хляб.
        Определението й за приятели е обширно:
        - Истинските приятели са тези , които никога не напускат сърцето ти, дори когато известно време изчезнат от живота ти.Дори след много години продължаваш с тях оттам, откъдето сте прекъснали и дори ако умрат- те остават да живеят в сърцето ти - обясни ми тя.
       А по въпроса за това , което отглеждаш вътре в себе си, Санди рече:
       -Това зависи от човека , нали? Аз не отглеждам завист или тъга.Мога, ако искам , но предпочитам да не го правя.
       - И какво отглеждаш ти?- попитах.
       Санди погледна ласкаво дъщеричката си и после отново обърна поглед към мен.После посочи очите си, които преливаха от нежност и признателност и
                                    искряха от радост.
        -Аз си отглеждам това.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: cherish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269120
Постинги: 88
Коментари: 405
Гласове: 608
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930