Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2010 23:20 - Страхотни неща ми се случват...
Автор: cherish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1825 Коментари: 3 Гласове:
1



        ...Цяло лято се измъчих с тези хлапаци.Вярно, бях все с майка ми и успявах да ходя от време на време сама на плаж, но ...колкото да погледам в една точка.Нали това си го умея най -добре!
        Накрая на лятото, разхождайки се боса по ламината...взех , че настъпах нещо меко!Крещях, крещях, и усетих , че така не се бях вълнувала доста отдавна, заета все с "детски" емоции.Вечерта казах на "моя" по телефона:
       -Днес ми се случи нещо много интересно!
       И той:
      -К"во бе, кво бе!
      -Ами настъпих хлебарка!
 
                   ...

       Около Коледа пак имах интересни емоции.
       Тържеството в детската градина на щерката беше запланувано за 18 дек.Ние естествено закъснявахме с плащането на таксата.Надявайки се , разбира се, че няма да върнат детето от тържеството , я!
        Но на 17-ти учителката ми вика:
        -Извинете, не сте платили таксата!
       Аз все пак тия дни гледах да пробутвам детето без много , много приказки.Тая обаче се извъртя и ме предупреди , че няма да го приемат , ако до сутринта не е платено!
      ...
      Брех, мама му стара, защо ли бях толкова сигурна ,че ще минем между капките!?
     Накрая реших да не се тръшкам и да размишлявам откъде в последния момент да "прося" пари.Дори ставаше дума за 25 лева! Измислих варианта да не им ги давам , а да занеса детето си в неделя в кукления театър!Поне ще види "професионален" Дядо Коледа, а не някоя учителка, недодялано облечена в червените дрешки.

       ...
 
       Вчера бях много радостна.Ухаха!Майчинството е преведено, след дълго закъснение (е, от няколко дни , ама като ги чакаш тия манги...)  240 лв!
      Изтеглих 100.
      Платих 80 лв вноска по кредит, а с другите 20 си накупихме разни вкусни нещица.
      ...
     Отивам днеска, като по пътя за банкомата си размишлявам:"Детката градина ли да платя, или да ги оставя може би за тока!...Абе я най-добре един пакет памперси да си купя , докато реша какво да ги правя!"
    ...
     Защо ли не ги изтеглих вчера , не знам, но днеска...някой ги беше бастисал.Зероу, бе , Zero!
     ...
    Утре ще ходя до банката, ама...съм сигурна , че някой ме е запцаросал чрез банкомата.
    Е, ха да е жив и здрав!
    Кво да напрая ся! Последните пари, ама...
     ...
    Развръзката:
    Ей ся вече шъ ходя да прося!
     Ха-ха.



Тагове:   неща,


Гласувай:
1



1. анонимен - Ama 4e rabota
14.01.2010 02:13
Hodi se razpravqi, pyk dano se nameri variqnt da ti vyrnat parite, kak taka nqkoj 6te ti gi iztegli, dano da e nqkakva gre6ka:(
цитирай
2. анонимен - Anonimniq sym az Petya
14.01.2010 02:14
Anonimniq sym az Petya
цитирай
3. анонимен - plamena
21.01.2010 09:32
uzas, be baby, kakvi sa tezi ne6ta s tozi bankomat, napravo az umriah ot iad neznam za vas, celuvki na malkite razboinici
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cherish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269122
Постинги: 88
Коментари: 405
Гласове: 608
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930