Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2009 22:59 - Грях пред обществото
Автор: cherish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1151 Коментари: 3 Гласове:
2



      Имам един грях пред обществото.

     Щастлива съм.

     Виновникът за това е той:image

     -едно малко същество, което изпълни дните ми.Това е второто ми дете.Заченато в една нощ - част от поредицата неясни мигове , в които бяхме решили , че едно второ бебенце няма да ни се отрази никак зле! Първото обаче не беше навършило още 8 месеца, когато започнахме с тия виртуозни изпълнения :) Все си мислех , че няма да стане! Нали кърмех ! И то така ... доста време не ставаше.Даже съвсем се бях отказала от това второ дете в етапа, в който моя мъж реши , че ще прави много пари и ще се замъкне за цели 3 месеца в Пампорово и ще ме остави сама.
 
      И ето , че магията се случи...

     Бебето се роди в средата на юли.До последно не се знаеше - момче ли ще е ,момиче ли ще е...Но явно много съм искала момче, защото откакто го получих, просто нищо не може да срине щастието ми.

     Половин година след това една приятелка много пострада от гаджето си.Тоест причини и шок , който никой не заслужава.Тя плачеше и се тръшкаше , а аз недоумявах."Какво пък толкова! Нали най- после ще успее да се оттърве от него и ще може да поеме живота в ръцете си!" Не я разбирах и определено ми беше малко гузно.Пак се напъвах да я разбера и да се поставя на нейно място, но пак не успявах и не успявах...Реших да не мисля за това - явно съм изгубила състраданието си.Тогава дойде другия ми шок - втора моя приятелка се претрепваше от любов и дори беше на хапчета.И най-убийственото за мене - заради една почти несъществуваща история! Бре , Боже, щом няма болести или нещо по-лошо , за мене значи , че няма нещо нерешимо.Или още повече не разрешимо!Сядаш , мислиш...и решаваш , че тоя човек не е за тебе!

     За к"ви чувства и за какви любови си говорим!


     Ние със "съпруга "  ми ,по принцип , сме доста критикувана двойка.Много хора си мислят, че не сме подходящи един за друг.Дори собствения ми баща , разбира се.И куп други приятели и приятелки.Имали сме много кризи.Които аз наричам ,така да се каже, "препятствия от съдбата".Щом преминаваме през тях, значи се обичаме , бе мама му стара (опа!)

     А какво е щастието - любов!

     Щом тези ми приятелки не са щастливи - значи няма любов.Точно и ясно! Да ги разкарат тия мъже и да престанат да плачат.

      Малко сила им трябва .И малко подкрепа.


Тагове:   обществото,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ??????
30.11.2009 12:35
naistina byah mnogo iznedana ot tova koeto pro4etoh v tozi posting. nyamah predstava 4e ne sei me razbirala. misleh si 4e pone ti me razbirash, no yavno samo sam si go mislela a izob6to ne e bilo taka.
meri
цитирай
2. cherish - Да, правех се
30.11.2009 19:08
че те разбирам,но всъщност ми идеше да ти бия два шамара , поне да знайш за кво ревеш!
цитирай
3. panazea - Milo momi4e,
27.12.2009 00:52
stom s mom4eto ti si imate takiva 4udesni deza , zna4i 4e ste nai-prekrasnata dvoika na sveta!
Hi4 da ne ti puka ot prikazki!
I na men mi prikazvaha predi 37 godini,4e s muja mi ne sme edin za drug , ama ne poznaha!I oste se obi4ame.Imahme si bebe oste studenti!
Bydete jivi i zdravi!Dryjte edin za drug!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cherish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269144
Постинги: 88
Коментари: 405
Гласове: 608
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930