Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2009 02:58 - Бейби , там ли си!
Автор: cherish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1382 Коментари: 4 Гласове:
0



      Бейби , там ли си?
      И двамата сме пред компютърните приемници, но уви , не можем да се "срещнем".Не ми се занимава да си регистрирам нов скайп-адрес, а пък и ти може да си го изключил.Едва ли спиш, но едва ли пък ще ми четеш блога...:? (това е "опулване") Тогава пък защо ли ти пиша! Но моля те, нека се свържем телепатично, аз да ти прошепна да прочетеш тези слова, и да се свържем и "виртуално"! (Като ми напишеш:"Да, Ани, сън не спъ, та да ти чета "умните" постинги!)
     хайде, бейби, 4ао, I love you!

     (Пояснение за аудитороята - Изключени са ни телефоните! (ха-ха , малко ни е хванала кризата) ... (малко-малко , ама от шест месеца) )



Гласувай:
0



1. анонимен - mnogo e sladka kartinkata s ejko
10.01.2009 09:25
mnogo e sladka kartinkata s ejko
цитирай
2. анонимен - asd
23.01.2009 21:16
asd
цитирай
3. анонимен - RE: Гимнастиката - кръв...или медал! (от Иво Балев)
01.06.2009 12:46
Здравей, здравей,
не че не си спомням как се казваш, но понеже тук си с псевдоним, не се обръщам по име.
Аз съм Иво Балев, дано се сетиш за мен. Бях съотборник на брат ти и от доста време не бях чувал нищо за него. Бях намразил гимнастиката и т.н. Дълга тема. Напоследък доста гледам гимнастика в Ютуба, даже попаднах на Митко Лунчев в Атланта 1996 - нали тогава целият отбор остава там...
Удобно ли е да питаш брат ти, ако е съгласен да ми дадеш координати - мейл или айсикю или квото и да е. Също и на Митко Лунчев, ако някой има връзка с него. Напоследък си спомням много често за тях и за миналото, но няма какво да те занимавам с моите дивотии.
Ако решиш, отговори ми тук или на ivo.balev@gmail.com
цитирай
4. cherish - Хей, човек, здравей!
25.06.2009 15:12
МНого добре си спомням за теб, защото преди години прочетох твоя повест , или роман , или както там е точно да се казва, в един "Съвременник" (номер 4) и бях доста впечатлена, даже исках да ти намеря имейла , за да ти пиша!Разбирам много добре защо си намразил гимнастиката, но ето , че си станал писател, а и се развиваш в доста други области , надявам се! ПОжелавам ти успех, даже и фурор!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cherish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269087
Постинги: 88
Коментари: 405
Гласове: 608
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930