Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2008 02:57 - Правя го за пари
Автор: cherish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1563 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 28.12.2008 03:03


     Да, правя го за пари.
     В началото ме беше срам.
     Беше ме и страх.
     Емоциите винаги бяха доста силни.А клиентите невинаги доволни.Бях решена да стана все по-добра и по-добра.Усуквах тяло в странни пози, прибягвах до странни прически, гримът ми винаги беше тежък, плътен , дори неузнаваем.Криех ли се от някого?Бягах ли от себе си...
     О , да това беше най-прекрасното бягство.
     Колко трепет, колко усилия, колко изобратателност и гъвкавост ми трябваше, за да извърша всичко това.

  

     А всичко това беше за пари.
     И заслужаваше ли си?Цялото това време, в което изоставях собствените си деца?Цялата тая неизвестност къде отивам, с кого ще се срещна и най-важното -какво ще правя?!
     Едно телефонно обаждане и аз съм тяхна.Бедни , богати, претенциозни , извратени...
     Понякога ме скубеха, понякога ми се присмиваха, но понякога ме галеха и ме целуваха.


    Ех, не е лесно да си клоун на детски рождени дни!
    Добре , че си имам и своите помощници!



                        image


 (това е моят синковец, който може би ще наследи професията :))))


image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

 А истината  е , че става голям купоn nа тези партита!

Дай Боже всекиму!



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allbi - Няма по голямя красота от децата :))
05.01.2009 12:04
Който работи с тях и за тях винаги е по детски
красив и истинки...
Поздрав :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cherish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269112
Постинги: 88
Коментари: 405
Гласове: 608
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930