Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2008 15:57 - Стоп!
Автор: cherish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 956 Коментари: 2 Гласове:
0



    Недостъпно тъпо творение ще напиша, затова 

      Моля те , не ме чети!
 Проблемът е в това , че имам крещяща нужда да споделя , че днес съм се лакирала в наситено лилав лак, както и , че възнамерявам да си сложа ролки на главата!Олеле какво чудо!А, и че живота ми се вижда твърде розов, но това е само защото майка ми се е лепнала като медуза за мене и изпълнява всички поръчки, които й задавам по детето.Ами после като остана сама?!...И започвам да си гриза ноктите от прииждащите на талази мисли , че май Няма да се справя!

      Само че за това не се замислях преди 9 месеца, когато се опитвах да зачена...Въпросът е ,че...не се замислях и през целите тези девет месец.А сега - какво ми щукна из главата, та да взема да размърдам малко клетки и да открехна някой кътчета от мозъка ми , че лошо ми се пише.

      Хм...Няма маникюрчета , няма причесчици.И парици няма.
      Ми то к"во шъ има!
      Само кърти , Анелийо ! Оправяй се с две деца!
      Хм...странна ми се вижда тая история.Не е за мене да ви кажа!

      Най-ме плаши бащата.Този атрибут като захвърлен кит от огромното ни океанче.Че къде шъ го търся аз да ми варди едното дете, докато кърмя другото на полянката (площадката).

      Хм, ей тука работата ми се вижда още-още по-странна...И страшна.Защото мама Анелия хич не обича да се изнервя.Обича всичко да е розово и спонтанно плуващо пред очите й.

       Хм, хм, хм...


Тагове:   Стоп,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cherish - Cherish,
11.07.2008 15:58
хм...
цитирай
2. анонимен - Романтик до полуда си ти!
11.07.2008 19:17
Но и аз съм таква и искам всичко да е розово, дай боже. Леко раждане!
Петя
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cherish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269084
Постинги: 88
Коментари: 405
Гласове: 608
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930