Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2007 17:34 - "За" и "против" майчината кърма...
Автор: cherish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 737 Коментари: 1 Гласове:
0



        Нали си имам и аз едно кърмаче( на близо 6 месеца) и както винаги с най-голямо желание в събота се заредих да гледам така сладкото за мен предаване по Btv - "Такъв е живота!-Кърмачетата!" Учудващо, но най-са ми интересни реакциите на татковците! Бебешкия плач и нежните прегръдките на майките са невероятни, но понеже знам колко е хубаво, сега ми е по- интересно да надникна в "другата страна"- трепетите на таткото, смаяната му физиономия при вида на бебето, неговото си бебче, сълзите в очите му за това ново сътворение в Света, желанието да му покаже всичко хубаво на тая земя , и най-вече - тая нестихваща гордост, че вече е станал баща!
      Любимото ми бебче от предаването е едно малко пухче на една млада майка (Теди май се казваше, мъжа й  където е футболист)>То е едно такова охраненичко и бузесто, пък и майката ми е много симпатична.Но тъй, както й се наслаждавах изведнъж като взе , ч е се изцепи, че кърма смята да дава до 6-я месец, защото след това и без това била безполезна! Ама как така! Що за глупост! Не знам , аз съм за кърменето до 2 или повече годишна възраст, стига майката и детето да имат желание! Така препоръчва Световната Здравна Организация , пък и така го чувствам аз! Знаете ли колко е хубав тоя процес на кърменето!Просто не мога да си представя съжителството ни с моята дъщеря по друг начин!Много е вълнуващо! Бебето се успокоява  винаги на гърда! Независимо дали е гладно, разстроено, притеснено или го боли нещо! Това майките "некърмачки" не могат да го усетят!Няма я тая връзка с невръстното детенце!Освен усещането за скачени съдове (:0)))))), между детенцето и майката се създава истинско чувство на ЕДИНСТВО, СПОКОЙСТВИЕ И ОБИЧ!Бебчето се чувства "на сигурно място"- така както е било в корема, притиснато , свито , смучещо...и по-близо до майка си от каквато и да е  друга поза! Не се плашете от пристрастяване (за бъдещите майки!)-вярно е, бебетата се пристрастяват буквално към тая поза, и често може да сте в нея по часове, но пък...каква ви е другата работа!!!!Аз така го приемам.Като съм решила да ставам майка-защо да не дам най-доброто на детето си! В полезността на кърмата няма да ви убеждавам, но все пак искам да поставя един въпрос: Изкуствените млека и широкото им разпространение не са ли измислени от зова на индустрията и докато някои хора печелят , малки бебета остават без майчината кърма...Защото някой е обяснил на прохождащите майки, че кърмата  примерно не е толкова полезна или пък процесът на кърмене е адски, ама адски изтощителен! Да, аз ще кажа , че понякога е трудно, още повече ако сте решили да запазите нощното кърмене (което е  изключително важно за самата лактация - създаването на млякото), но пък усещането е невероятно! Да не говорим пък колко са по-здрави децата - кърмачета!
     Това е моето мнение и бих искала още много майки, бъдещи и настоящи , да мислят така!
                      Вярвам във Вас!


Тагове:   кърма,   майчината,


Гласувай:
0



1. анонимен - относно кърменето
14.08.2007 23:15
БРАВО много точно си обяснила процеса на кърменето. Аз също кърмя 6 месечното си бебе и мисля да продължавам да го кърмя. Няма нищо по хубаво от процеса на кърмене. Това го усеща само майката кърмачка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: cherish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 269241
Постинги: 88
Коментари: 405
Гласове: 608
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930